InsERT S.A.

Ogólne warunki współpracy – obecność na liście Partnerów

  

 

Warunki zamieszczenia firmy na liście Partnerów:

  1. Bieżąca sprzedaż licencji programów InsERT nexo/PRO i InsERT GT oraz pozostałych programów InsERT (pierwszych licencji Subiekta 123 i zarezerwuj.pl) – w okresie 12 miesięcy wstecz musi zostać odnotowana rejestracja minimum 3 dowolnych licencji ze wskazaniem Partnera jako firmy sprzedającej program. W przypadku Subiekta 123 i zarezerwuj.pl brana pod uwagę jest wyłącznie sprzedaż klientowi pierwszej licencji.
  2. Wskazanie danych pracownika odpowiedzialnego za zarządzanie sprzedażą w punkcie handlowym.
  3. Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji marketingowo-sprzedażowych SMS-em i e-mailem.
  4. Regularne, raz na kwartał, potwierdzanie danych teleadresowych.
  5. Brak zaległości finansowych wobec Insertu.
  6. Uzyskanie i zachowanie pozytywnej opinii od Insertu.
  7. Aktywne uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach i webinariach dla Partnerów.

Partner musi spełniać powyższe warunki w całym okresie współpracy. Niespełnienie tych wymagań skutkuje wykreśleniem firmy z listy Partnerów.

Partner zostaje także automatycznie skreślony z listy Partnerów w następujących przypadkach:

  • powtarzające się i uzasadnione skargi klientów na Partnera;
  • sprzedaż użytkownikom licencji szkoleniowo-testowych;
  • naruszenia prawa własności intelektualnej, w tym praw autorskich przysługujących Insertowi;
  • handel nielegalnymi pakietami;
  • udostępnianie aktualizacji programów nieuprawnionym użytkownikom.

Jak będzie wyglądał proces weryfikacji


Automatyczną weryfikację wymagań rozpoczniemy 1 grudnia 2022.


Weryfikacja sprzedaży licencji

Gdy Partner ma mniej niż 3 rejestracje, następuje:

  1. Wyznaczenie 60-dniowego terminu na spełnienie warunku. W tym okresie informacje o Partnerze nie są wyświetlane na stronach InsERT. Podejmujemy następujące działania:
    • Partner otrzymuje e-mail i SMS z informacją o wyznaczeniu terminu, w jakim powinien spełnić określone wymagania;
    • Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.

    Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.

  2. 30 dni przed wyznaczonym terminem poprawy:
    • Partner otrzymuje powiadomienie z informacją o stanie spełnionych wymagań;
    • Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.

    Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.

  3. Jeśli Partner nadal nie spełnia warunku, dzień po wyznaczonym terminie otrzymuje automatyczny e-mail o zakończeniu współpracy, co oznacza również usunięcie z listy Partnerów.

    Warunek nie dotyczy Partnerów, którzy posiadają tytuł krócej niż 12 miesięcy.


Weryfikacja wymagań 2-6


W sytuacji, kiedy Partner nie spełnia co najmniej jednego z pozostałych wymagań, następuje:

  1. Wyznaczenie 14-dniowego terminu na jego spełnienie. W okresie poprawy informacje o Partnerze nie są wyświetlane na stronach InsERT. Podejmujemy następujące działania:
    • Partner otrzymuje e-mail i SMS z informacją o wyznaczeniu terminu, w jakim powinien spełnić określone wymagania;
    • Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.

    Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.

  2. 7 dni przed wyznaczonym terminem poprawy:
    • Partner otrzymuje powiadomienie z informacją o stanie spełnionych wymagań;
    • Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.
  3. Jeśli Partner nadal nie spełnia wymagań, dzień po wyznaczonym terminie otrzymuje automatyczny e-mail o zakończeniu współpracy, co oznacza również usunięcie z listy Partnerów.

Logowanie

Nazwa użytkownika:

Hasło: