Ogólne warunki współpracy – obecność na liście Partnerów
Warunki zamieszczenia firmy na liście Partnerów:
- Bieżąca sprzedaż licencji programów InsERT nexo/PRO i InsERT GT oraz pozostałych programów InsERT (pierwszych licencji Subiekta 123 i zarezerwuj.pl) – w okresie 12 miesięcy wstecz musi zostać odnotowana rejestracja minimum 3 dowolnych licencji ze wskazaniem Partnera jako firmy sprzedającej program. W przypadku Subiekta 123 i zarezerwuj.pl brana pod uwagę jest wyłącznie sprzedaż klientowi pierwszej licencji.
- Wskazanie danych pracownika odpowiedzialnego za zarządzanie sprzedażą w punkcie handlowym.
- Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji marketingowo-sprzedażowych SMS-em i e-mailem.
- Regularne, raz na kwartał, potwierdzanie danych teleadresowych.
- Brak zaległości finansowych wobec Insertu.
- Uzyskanie i zachowanie pozytywnej opinii od Insertu.
- Aktywne uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach i webinariach dla Partnerów.
Partner musi spełniać powyższe warunki w całym okresie współpracy. Niespełnienie tych wymagań skutkuje wykreśleniem firmy z listy Partnerów.
Partner zostaje także automatycznie skreślony z listy Partnerów w następujących przypadkach:
- powtarzające się i uzasadnione skargi klientów na Partnera;
- sprzedaż użytkownikom licencji szkoleniowo-testowych;
- naruszenia prawa własności intelektualnej, w tym praw autorskich przysługujących Insertowi;
- handel nielegalnymi pakietami;
- udostępnianie aktualizacji programów nieuprawnionym użytkownikom.
Jak będzie wyglądał proces weryfikacji
Automatyczną weryfikację wymagań rozpoczniemy 1 grudnia 2022.
Weryfikacja sprzedaży licencji
Gdy Partner ma mniej niż 3 rejestracje, następuje:
-
Wyznaczenie 60-dniowego terminu na spełnienie warunku. W
tym okresie informacje o Partnerze nie są wyświetlane na stronach InsERT.
Podejmujemy następujące działania:
- Partner otrzymuje e-mail i SMS z informacją o wyznaczeniu terminu, w jakim powinien spełnić określone wymagania;
- Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.
Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.
-
30 dni przed wyznaczonym terminem poprawy:
- Partner otrzymuje powiadomienie z informacją o stanie spełnionych wymagań;
- Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.
Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.
- Jeśli Partner nadal nie spełnia warunku, dzień po wyznaczonym
terminie otrzymuje automatyczny e-mail o zakończeniu współpracy, co
oznacza również usunięcie z listy Partnerów.
Warunek nie dotyczy Partnerów, którzy posiadają tytuł krócej niż 12 miesięcy.
Weryfikacja wymagań 2-6
W sytuacji, kiedy Partner nie spełnia co najmniej jednego z pozostałych wymagań, następuje:
-
Wyznaczenie 14-dniowego terminu na jego spełnienie. W
okresie poprawy informacje o Partnerze nie są wyświetlane na stronach InsERT.
Podejmujemy następujące działania:
- Partner otrzymuje e-mail i SMS z informacją o wyznaczeniu terminu, w jakim powinien spełnić określone wymagania;
- Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.
Jeśli w tym czasie Partner spełni wymagania, informacje o nim wracają na strony InsERT.
-
7 dni przed wyznaczonym terminem poprawy:
- Partner otrzymuje powiadomienie z informacją o stanie spełnionych wymagań;
- Opiekun regionu kontaktuje się z Partnerem.
- Jeśli Partner nadal nie spełnia wymagań, dzień po wyznaczonym terminie otrzymuje automatyczny e-mail o zakończeniu współpracy, co oznacza również usunięcie z listy Partnerów.